Józsi ma gondterhelten érkezett dolgozni. A képen ugyan nem sok látszik a ráncaiból, de tény a "third hand" On-One Scandal 29er bicaja recseg...
Sok, mondhatni rengeteg időt töltött a probléma detektálásával. Végül abban állapodott meg magával (és mi is egyetértettünk vele), hogy egy hajtóműcsere mindent megold. Mert hát biztos az okozza a gondot, hogy a régi alutengelyes LX hajtómű elvásott. Megrágta a csapágy a tengelyt. Így a nap folyamán előkerült egy új, acéltengelyes LX hajtómű, valamint egy ezeréves ISIS-es FSA középrész is a hozzávaló Truvativ hajtóművel. Hősünk minden lehetséges kombinációt lejátszott, de a zaj nem szűnt meg. Egyre barázdáltabb lett homloka. Nem maradt más hátra, mint a kerékpár teljes szétlapátolása.
És lőn az eredmény:
Igen az a kis fehéres vonal a menetes lyuktól lefelé... az a bűnös!
Nagyokat sóhajtoztunk mindannyian, jaj-jaj!
Pár percre eltűntem a műhelyből s visszatérve mit tapasztalok?
Ez a gyerek 2 perc gondolkodás után vigyorogva szereli új családtagját...
Nekem meg eszembe jutott Balázs Úr örökérvényű mondása: "A 29er-ek törnek."
(Tény, hogy én már a harmadik repedésen vagyok túl, Józsi pedig a második elreccsentett nagykerekű vázánál tart jelenleg.)